Godmorgon vrak!

Fy fan vad jag är trött! Jag la mig i god tid igår, strax efter 23, men kunde inte somna och somnade när Alfons hade kommit och lagt sig hos mig efter 01. En timme senare ska han ha tag i sin napp och lyckas ramla ur sängen i sömnen. Ingen skada, men han blev rädd så klart. Och så vaknade ju Meja och totalvägrar att somna om. Tog över henne till oss och där vred och vände hon, skulle sitta och sova, skulle ligga på mig och sova och höll på i 2-3 timmar innan hon somnade om och jag kunde somna. När hon håller på sådär vågar jag inte somna före henne ifall hon får för sig att börja krypa. I alla fall, mina två väckarklockor vaknade sedan 06 och detta har resulterat i att jag är ett vrak. Ett rejält vrak. Jag är så trött.

Mina planer för förmiddagen ändrade jag på mitt i natten och hoppas på att kunna få någon timmes sömn innan det är dags att hämta Alfons. När Tobias vaknar måste jag plugga eftersom han har ett möte klockan 16 och börjar jobba kl 18 så blir jag ensam över middag och läggning med barnen.

Jo, jag loggade in på skolan och skulle registrera mig på kurserna. Big surprise när det fortfarande inte stämmer. Med andra ord måste jag maila runt igen idag. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0