Hopplöst

Jag tror verkligen att alla skolor hatar mig. De vill inte att jag ska utbilda mig. Jag väntar bara på att det ska dyka upp strul med Hälsohögskolan nu innan min start.
Jag hade strul med inte inrapporterade poäng från Lärarhögskolan, de poängen har jag fortfarande inte fått trots att jag vet att jag klarade kursen. Därför måste jag akta mig väldigt nu när jag läser och inte ligga back med för många poäng eftersom CSN då drar in mitt studielån.
Med lärcenter hade jag strul vid varje kursavslut eftersom de segade att rapportera in poängen, där fick jag också strul med CSN.
Nu när jag skulle gå hem på mammaledigheten med Meja så strulade HJ och jag höll inte på att få läsa klart min sista kurs, än mindre få några pengar från CSN. Och nu, fick jag ett mail från IT på HJ om att mitt datorkonto ska avslutas eftersom mina studier är AVSLUTADE! WHAT?! Jag misstänker därför att jag inte är med på någon kurs i höst och det kommer bli strul. Jag har svårt att koncentrera mig på min läsning inför tentan eftersom jag sitter och väntar på ett mail från studievägledaren på skolan. Det mailet kan lika gärna komma om en timme, eller om en vecka. Vem vet.

Kommentarer
Postat av: David

Anmäl dig gärna till veckans blogg :) <3



Om du vill ha en design gå in här :



thetwisagalover.blogg.se/design :D

2010-08-18 @ 18:39:08
URL: http://davidandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0