Oh my god!

Serriöst, senast jag var såhär trött kan jag inte ens minnas. Jag orkar knappt röra mig! Försökte läsa förut, men blev avbruten av en skolassistent som ringde flera gånger. Nu har vi i alla fall fått avgiftsfritt dagis resten av terminen och det känns ju skönt. Dessutom får vi tillbaka 1190 kr en dag framöver eftersom vi inte skulle ha betalt för Juli. Sådana nyheter gillar jag!

Tobias är på möte, vet inte om han hinner hem något innan han börjar jobba kl 18, men jag hoppas det. Barnen är trötta så de lär ta tidig kväll idag igen och det känns skönt. Jag vet att det blir en tidig morgon imorgon, men förhoppningsvis kommer jag kunna sova bättre i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0