Stressad

Idag känner jag mig oerhört stressad. Om en timme har jag tid hos psykologen och jag vet inte om det är det som gör mig stressad eller det faktum att jag har tentan om 9 dagar och massor kvar att läsa. Jag måste bli mer effektiv.
Jag får dåligt samvete när jag inte hinner med att umgås med barn och make, men det kommer ju bli bättre.

Meja kryper som bara den nu, nu gäller det att hålla undan storebrors saker.

Ikväll tar jag ledigt från allt i ett par timmar och åker till Herrljunga för att träffa min bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vet preciiis hur du menar! Min pappas fru har fått titeln mormor, försöker vänja mig vid att säga det så att E vet att hon är det fast hon inte är släkt genom blodsband.



Hoppas det snart känns lugnare igen, kan tänka mig hur det är innan en tenta!



Kram

2010-08-17 @ 15:52:21
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Linda & Majken

Halloj gumman.

Öppna förskolan börjar igen den 30 aug.

En kompis ringde precis här & berättade detta.

jag & Majken ska dit iallefall.

Hoppas du & Mejka kommer hoppas på detta



Hoppas att allt är bra annars.

Kram

2010-08-18 @ 12:12:03
URL: http://matchukgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0