Tenta

Usch så nervös jag var i morse, och ännu mer när vi kom till Jönköping. Men, tentan är skriven och jag tror att jag har klarat den. Den var dock svår att bedöma eftersom det var flera frågor som kunde ha många svarsalternativ och dessutom uppkom det frågor på sådant som varit på föreläsningar. Rätt surt, eftersom de allra flesta som skriver omtenta inte går på nya föreläsningar. Men men. Nu är det bara att vänta max tre veckor innan resultatet kommer. Det är en hemsk väntan.

Efteråt åkte vi till 1klass för att köpa en ny bilbarnstol till Alfons. Skönt att äntligen ha det avklarat. Det skulle vi gjort för typ 2-3 månader sedan. Meja trivs inte i babyskyddet men som tur är har hon inte vuxit ur det än. Nu ska jag bara tvätta skyddet till Alfons gamla stol så ska Meja ärva den. Då kommer hon troligtvis bli gladare i bilen, när hon ser mer.
Sedan lämnade vi in Alfons på leklandet på IKEA och gick själva och handlade. Blev handlat lite saker till nya lägenheten. En hel del kan vi inte köpa än eftersom vi måste kunna mäta lite först, men det är sånt som jag fixar en dag när jag ändå är på skolan.

Tobias har varit och tatuerat in Mejas namn nu när vi kom hem och nu är han på fackmöte. Ikväll är jag trött så det enda jag ska sysselsätta mig med är att sitta i soffan!

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Sv: Ja, jag ska nog ändra det. Måste komma på något som passar bara =)

2010-08-27 @ 11:48:18
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: m a j a n

Sv: Jag tycker det blir så tjatigt när man hör/ser om det överallt. Men det är ju bara var fjärde år så jag får väl härda ut :P

2010-08-27 @ 11:49:23
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0