2010 listan

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Inte vad jag kan minnas nej. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade ett löfte om att börja springa, som rann ut i sanden. Jag hade även ett löfte om att låta håret växa ut, vilket jag inte stod ut med.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Bara kära Sverige.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ett hus, men dessvärre kommer nog inte det att inträffa under 2011 heller.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Ja, den 9e och 10e och 12e juli. Den 9e juli firade vi 5 år tillsammans, den 10 juli såg vi Lars Winnerbäck på Citadellet i Landskrona och den 12e juli firade vi 2 år som gifta.
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag tog mig ur tvångstankarna.
9. Största misstaget? Gjorde några riktigt stora misstag, men det vet bara mina närmaste om.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte mer än migrän och förkylning.
11. Bästa köpet? Tvättmaskinen!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar och mat!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Barnen såklart och Lars Winnerbäck!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Finns nog ingen speciell, men en låt jag lyssnat mycket på förutom Lasse är Rihanna - Love the way you lie.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lesnare, tyvärr.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit gladare och tagit emot hjälp tidigare.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Släppt alla krav och insett att man inte måste vara en super-mamma.
18. Hur tillbringar du julen? Hemma i Falköping tillsammans med familj och släkt.
19. Blev du kär i år? Har varit kär i 5,5 år.
20. Favoritprogram på TV? Greys Anatomy, Desperate Housewives, Cougar Town.
21. Bästa boken du läste i år? Stieg Larsson Trilogin. Twilight serien.
22. Största musikaliska upptäckten? Upptäckte ingen ny.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, en lugn dag.
25. Något du önskade dig men inte fick? En resa.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Kommer knappt ihåg, men hade en lugn dag med familjen och mormor.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Oja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Leggins, tunikor, linnen.
29. Vad fick dig att må bra? Min familj och mina vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ???
31. Vem saknade du? Min vän Linda som bor för långt borta.
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade inte så många nya, men en jättetrevlig tjej som jag förhoppningsvis kommer följas åt i 2 år till i skolan. :)

GOTT NYTT ÅR! Hoppas ni får en mysig nyår. Vi skulle egentligen firat med Malin och Fredrik, men eftersom båda barnen inte mår riktigt bra har jag beslutat att vi ska vara hemma. Så det blir mys med barnen och sedan middag och skåla med Tobias när han kommer hem vid 22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0