A lot is going on

Jag insåg just att det kommer vara fullt upp nästan fram tills jul för mig nu.

Denna veckan:
Tentaplugga, tenta på fredag, fixa julkort på barnen - projekt för idag, julbak med Malin och Fredrik på lördag. Fixa födelsedagspresent till mamma!

Nästa vecka:
Lucia på måndag, firande på dagis sedan direkt till skolan för ny kursstart, tisdagen åker Alfons till mormor för välbehövlig egentid, jag måste städa fixa tomtar och plugga i nya kursen, åker till skolan minst en dag till. Under helgen åker jag till Tjörn för att hämta Alfons och fira mammas födelsedag.

Veckan efter:
Julveckan, med andra ord massa stress! Sista gången i skolan före jul och nyår, massor att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0