Fram och tillbaks

Vi har varit en snabbvisit på Tjörn för att fira födelsedagsbarn och hämta Alfons. Dock valde vi inte den bästa helgen, eftersom vädret har varit katastrofalt och väglaget desto värre. Igår tog det nästan 4 timmar att köra ner och idag dryga 3 timmar att köra hem. Värdelöst!

Men nu är Alfons hemma igen och imorgon återvänder vi till vardagen en kort sväng innan vi tar lite julledigt. Förhoppningsvis är det sista gången jag åker till Jönköping imorgon innan den 13 januari, och imorgon åker jag tåg. Det ska bli skönt. Är så less på körandet.

Nu sitter jag med huvudvärk, misstänker att jag har en förkylning som inte vill bryta ut än. Ska försöka börja fila lite på vår rapport som vi ska skriva imorgon, samtidigt som jag drömmer om en salladsrulle och äter en skumtomte.
Ikväll ska jag sova tidigt, tåget imorgon går redan vid 7 eftersom vi inte vill eller kan ägna hela dagen åt rapportskrivning. Dock har vi en del artikelsökningar att göra, vilket känns lite blä.

Hoppas du haft en bra helg och en fin fjärde advent. Om en vecka är julen redan över....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0