GOD JUL!

 

GOD JUL ALLA FINA LÄSARE!

Jag, barnen och Tobias önskar er en riktigt fin jul.

 

 

Jag har hjälpt tomten att slå in paket i några timmar och han har nyss varit här och lämnat paket i barnens julstrumpor och under granen. Tobias åkte till jobbet för två timmar sedan och det är tomt. Jag brukar inte vara själv kvällen före julafton, men det funkar. Huvudsaken är att vi för en gångs skull får fira både jul och nyår ihop!

Nu ska jag måla naglarna inför morgondagen och sedan sova. Jag misstänker att en spänd liten Alfons vaknar tidigt och vill öppna paket. Det var mycket spänning i den lilla kroppen innan han somnade.
Kram på er och njut av julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0