Hej å hå, här pluggar vi på!

Haha, ser ni hur fyndig jag var, rimmade å allt. :)

Här är det tentaplugg som gäller för fulla muggar, nu rullar det på ganska bra. Men jag har ett par timmar kvar innan jag kan slappna av och sova. Tänker inte vika mig för sömnen denna gången. Imorgon ska fokus läggas på att repetera och repetera, så hoppas jag att det viktigaste sitter inför fredag.
Jag är tacksam för de erfarenheter jag har från olika yrken inom vården, framförallt medicinmottagningen och IVA. De har hjälpt mig oerhört under den här kursen och även patofysiologin som jag läste förra året. Hänger med på ett helt annat sätt och många behandlingar är bara repetering för mig nu, samt att jag får lära mig mer om hur medicinerna verkar.

Nej, nu ska jag återgå. Sov gott ni som inte sover redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0