Jag orkar inte!

Serriöst, jag är helt slut. Både fysiskt och psykist. Att det skulle bli tufft att plugga med båda barnen hemma det kunde jag räkna ut, men att jag skulle vara på gränsen till att knäckas totalt det trodde jag inte.
Jag är ständigt stressad, irriterad och har dåligt tålamod. Ibland blir jag ledsen helt utan anledning och vill bara ge upp. Jag vet att jag borde se det som motiverande att jag klarade förra tentan, men inför varje tenta kommer en ny press och en ny stress och de går ofta inte att jämföra med varandra då det helt hänger på vilket ämne som ska tentas.

En vecka kvar, sedan är det bara en kurs kvar tills barnen går heltid på dagis. I cant wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0