Just nu känns allt så jävla bra!

Jag tog ett jättestort beslut i slutet av förra veckan. Vad det handlar om vet bara jag och två andra personer. Men jag övervägde fram och tillbaka länge, slets mellan två viljor och det var till slut så jävla skönt när en av viljorna segrade. Jag är jävligt nöjd med mitt beslut även om det innebar att jag fick låta en person gå ifrån mitt liv. Men eftersom jag mår så jäkla bra och känner mig så tillfreds med livet så gör det inget. Människor kommer och människor går.

Jag har lärt mig att mer och mer se till mig själv, inte bara göra andra nöjda och därmed slitas åt olika håll. Det känns skönt.

Jag känner mig jävligt lycklig och jag lovar att det andra beslutet inte hade känts lika bra. Nu är det jag och min fina familj som gäller, genom hela livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0