Kan någon stanna tiden?

Jag tycker att tiden går för fort. Jag hinner inte med! Två dagar kvar till julafton och jag har massor att göra innan. Det jag dock känner är det absolut tråkigaste av allt, är att jag troligtvis inte hinner färdigt med min tavla innan. Jag som längtat efter att få upp den innan jul!

Men men, hursomhaver. Igår kom julgranen in, något missberäknad av oss så är det lite för stor. Men det ordnar sig. Idag ska vi baka pepparkakor, göra julgodis, baka lite, göra julskinka och pyssla. Igår tog vi tag i handlingen så i stort sett allt är handlat, sen var det ju som vanligt lite som jag glömde.

Skolan är över för i år, och det är så skönt! Nu väntar jag bara fortfarande på tentaresultat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0