Kolla!

En lång dag i Jönköping med skitväder att köra i senare kom jag hem och bestämde att vi skulle städa. Vi satte igång direkt och Tobias hämtade lådan med julsakerna. Nu har tomtarna fått flytta in och det har blivit mys. Dammade överallt, men golven har vi kvar.

När vi städade så ringde det en himla massa gånger, till slut svarade jag lite irriterat och då var det någon som sökte Tobias. Det visade sig att han har vunnit en facebook-tävling. Vi ska få åka till Ramsvik Camping och bo i villavagn en helg i Maj. :) Här kan ni läsa mer!
Känns lite roligt att få åka iväg med familjen, eftersom det troligtvis inte blir så mycket till semester för min del i sommar. Nu hoppas jag att det inte krockar med någon praktik eller tenta.

Nu har vi soffmys innan jag ska slå in födelsedagspresenter och julklappar. Imorgon åker vi till Tjörn ett dygn för att fira födelsedagsbarnen och hämta hem våran goa Alfons.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0