Laddad!

Jo men visst, jag kände mig laddad inför tentaplugget idag, men vad gör jag? Jag hänger på Fejjan och bloglovin. Serriöst Malin! Skärpning! Men jag kan i alla fall erkänna att jag plöjde igenom 3 kapitel de första två timmarna. Då känns en fejjan paus rätt okej.

Idag känns som en riktigt bra dag. Känner mig på bra humör och ingen stress i kroppen. Jag tror att jag börjar komma i fas. Eller så är det bara så att jag är manodepressiv. Ja, hypokondriker tillhör att man blir när man läser till sjuksköterska. Alla symtom som passar in på en själv, ja då är det naturligtvis så att vi diagnostiserar oss själva och därmed slutar det med manodepressivitet, cancer, tumörer, osv osv. ;)

Nej, nu ska jag återgå till mitt kära smärtkapitel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0