Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 31! OMG!!!

2. Vem var den sista du träffade? Alfons

3. Hur lång är du? 174 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Hm, senaste var nog New Moon för ett par veckor sedan.

5. Vem ringde du senast? Tobias

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Godnatt, vi ses om ett par timmar. Älskar dig mest av allt. Puss" Till Tobias i natt innan jag somnade.

7. Vad är dagens planer? Baka julgodis, baka saffranskaka, mjuk pepparkaka, vanliga pepparkakor, gör julskinkan, klä julgranen, slå in sista paketen, tvätta och måla på tavlan.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på ärende och vem, men oftast skickar jag sms.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.

10. När såg du senast din mamma? I söndags när vi var där för att fira hennes födelsedag.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå-grå.

12. När vaknade du idag? 07.45 = sovmorgon!

13. Har du någon gång hittat en katt? För cirka 10 - 12 år sedan hittade jag och mamma en katt som fick flytta in till oss.

14. Vilken är din favoritplats? Hemma!

15. Vilken plats föredrar du minst? Alla platser som gör mig stressad.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har en förhoppning om att vi har hittat drömhuset, att jag har ett roligt jobb, att vi är lyckliga, att vi har ett till barn och att de fina vänner jag har nu finns kvar i mitt liv.

17. Vad skrämde dig som barn? Att människor kunde dö.

18. Vem fick dig att skratta senast? Hm, det var nog någon av barnen igår.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Njea..

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Eftersom vi har konstant kallt här hemma så sover jag alltid i linne och trosor.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Fem tror jag.

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Hm, ja dessvärre!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på tillfälle, ute - skor, hemma - barfota

26. Är du social? Beror på sällskapet, med mina närmaste vänner är jag väldigt social. Men jag är även en person som trivs bra ensam.

27. Vilken är din favoritglass? Klings polkaglass.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Lösa våra lån och ringa till CSN och be dom stoppa upp studielånet där solen inte lyser.

29. Tycker du om kinamat? Ja, ibland.

30. Tycker du om kaffe? Kaffe är en del av min överlevnad!

31. Vad dricker du till frukost? Om jag dricker något dricker jag kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida? Yes. Längst in mot fönstret. Har jättesvårt att sova längst ut mot en dörr.

33. Kan du spela poker? Haha, nej.

34. Tycker du om att mysa? Ja, why not.

35. Är du en beroendemänniska? Allt är relativt, men ja, vissa saker blir jag beroende utav. Som kaffe och snus.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte vad jag vet i alla fall.

37. Vill du ha barn? Har två stycken och känner mig just nu väldigt nöjd med de två, men visst finns en önskan om ett till längre fram i framtiden.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och mycket lite franska och spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Yes.

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, jag gillar inte saltvatten.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Barnen kommer helt klart på första plats, sedan gillar jag att handla inredningsprylar och kläder!

42. Äger du dyra smycken? Njea, allt är relativt. Det dyraste är nog förlovning och vigselringarna.

43. Har du någon gång testat narkotika? Inte vad jag är medveten om.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Snus.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Tobias är en av de roligaste, han får mig ofta att skratta.

46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett ärr på handleden. Fick det under gymnasietiden och min mentor frågade mig då om jag hade problem, om jag behövde hjälp eller någon att prata med. Jag fattade inget. Efter ett tag kom det fram att hon trodde att jag skar mig själv, men nej, det var ju min katt som rivit mig. :)

47. Vad har du för ringsignal? Volbeat - Thank you

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Inte vad jag vet.

49. Flirtar du mycket? Beror på humör, men det är alltid oskyldiga flirtar.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Här hemma.

51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej!

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, som tur är!

53. Vilken var den senaste bok du läste? Farmakologi

54. Läser du dagstidningen? Ja, om man räknar Aftonbladet på nätet.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Till och från på Mama eller Allt i Hemmet.

56. Dansar du i bilen? Haha, nej.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 - musikhjälpen.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlingslistan igår.

59. När var du i kyrkan senast? Mejas dop i februari.

 

Låna gärna listan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0