Tentan är över!

Och det är även de tungaste kurserna på hela utbildningen. Nu kommer det handla mer om forskning och omvårdnad, och inte alls något om läkemedel, sjukdomar, anatomi och fysiologi. Känns lite tråkigt, men å andra sidan känns det inte tråkigt om det blir lite lugnare.

På måndag börjar vi ny kurs och igår beställde jag kursböckerna för nästan 1000 kronor. Det är den bittra delen utav att plugga. Den dyra kurslitteraturen.

Igår kväll somnade vi vid 21 och det var skönt eftersom det var min morgon att gå upp idag och barnen vaknade före 05.30. I eftermiddag kommer Malin och Fredrik hit, vi ska julbaka och göra julgodis. Sen blir det tacos och mys ikväll. Så jag ska snart resa mig ur soffan och städa av lite. Sen hoppas jag också att jag hinner måla lite på min tavla som legat helt på is de senaste två veckorna på grund av tentan. Förhoppningen är den ska vara klar innan jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0