Vardag

Idag känns det som vardag även om det är annandagen. Tobias jobbar maratonpass, 06-18 och det gör ju onekligen att det känns som vardag. Jag och barnen ska ha en riktigt lugn dag hemma, det behövs verkligen. De leker båda med sina julklappar medan jag kollar på nyhetsmorgon. Vi har ätit mysfrukost i soffan och jag har druckit min första latte för dagen. Jag gillar min Tassimo starkt!

 

Tänkte även att jag ska röja bort det sista ifrån julfirandet här och tvätta en maskin eller två med tvätt, vilket är väldigt välbehövligt. Tror jag ska köpa en till torkställning så vi inte blir så begränsade till att bara köra en eller max två maskiner när det är översvämmat med tvätt.

Igår hyrde Tobias film. Jag förväntade mig en film som jag skulle tycka var trist, men till min stora förvåning tyckte vi båda att filmen var helt okej. Bröderna Karlsson. Se den, den är helt okej för att vara en svensk film.

Nu funderar jag på om jag ska göra mig en till latte innan barnen ryker ihop. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0