Vilken dag vi haft

Meja har haft en tuff dag, mitt tålamod har varit på gränsen nästan hela dagen. Inte ens ute hos Maria och barnen var hon nöjd. Antingen rör det sig om en jobbig utvecklingsfas om separation eller så börjar hon bli rejält sjuk. Hur som haver så har det varit mycket skrik och mängder med tårar idag. Nu sover hon i vår säng, både jag och Tobias fick lägga oss för att hon skulle somna. Det har nog aldrig hänt förut.

Oroar mig lite inför morgondagen, eftersom hon ska vara hos barnvakt. Är det som det varit idag så kommer det bli extremt jobbigt att lämna henne. Men Tobias är ju hemma och sover så i värsta fall får han hämta hem henne.

Nu ska jag kolla igenom kurslitteraturen lite innan jag tar kvällen.

Kommentarer
Postat av: Madde

Nejmen orolig liten:( vi har för första ggn fått sova en hel natt, Filip har inte vaknat nån gång och ätit:)

2010-12-17 @ 10:25:12
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0