Krångelnatt

Meja började böka inne i sängen vidd 22 tiden igår, och när jag skulle in till henne klockan 23 så stod ungen nästan upp i sängen. När jag la henne ner somnade hon om, för stunden. Sedan sprang vi in var 10:e minut ungefär i en timme innan hon fick flytta över till oss. Då låg hon och vred och vände i två timmar, till slut somnade hon sittandes lutad mot Tobias rygg! När jag la henne ner vaknade hon och så höll det på igen. Efter dricka så somnade hon dock sittandes i mitt knä och jag kunde lägga henne ner runt 3 utan att hon vaknade.

Sedan tyckte Alfons att det var lämpligt att vakna klockan 6 idag, och dessvärre väckte han Meja som troligtvis är jättetrött efter natten. Det är jag också, men jag kan i alla fall hälla i mig kaffe.

Om en stund är det vila för Meja, om Alfons vill så vilar vi hemma annars så stoppar jag in ungarna i bilen och åker till djurparken så får Meja sova i vagnen.

Kommentarer
Postat av: Jenny Alving

Usch ingen rolig natt :-(

Hoppas att ni hade det trevligt uppe på berget sen iaf.



Tack för snälla orden - ja det är då ingen dans på rosor alla gånger och även om Daniel är hemma så blir det ju ändå ingen avlastning så att säga.. när båda är mammasjuka och skriker ikapp :/

Men det blir bättre och det vet jag ju.

Nu sover faktiskt Johannes sen tjugo minuter SJÄLV i spjälisen.. lycka



Kram!!!

2010-07-19 @ 15:59:30
URL: http://jennyalving.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0