Måndag

Nu är det snart bara två veckor kvar tills Tobias går på sin semester. Han har fått ett riktigt bra schema nu innan semestern som gör att han får 4,5 veckor ledigt istället för bara 4. Fast jag fattar inte varför han inte har tagit 5 veckors semester, eftersom han har sparade dagar sedan de senaste åren. Men jag misstänker att han kanske vill ta en vecka runt flytten och ett par dagar i höst när jag börjar läsa.

Men i helgen får vi lite ledigt i alla fall från barnen och det ska bli oerhört skönt. Resan som varit väldigt hemlig är nu inte så hemlig utan jag vet att vi ska till Landskrona. På lördag dag ska vi troligtvis besöka Ven och kvällen ska vi se Lars Winnerbäck spela. Det ska i alla fall bli oerhört skönt att komma hemifrån.

Vi åker ner till Tjörn troligtvis redan på onsdag eftermiddag/kväll och så åker vi därifrån på fredag morgon.

Jag ringde till 3 idag igen eftersom mitt SIM kort fortfarande inte har kommit, och får till svar att det troligtvis kommit bort i posthanteringen. Jag hoppas det kommer till rätta någon utav dagarna innan vi åker. Annars tror jag bestämt att jag besöker en 3 butik i skånetrakten och försöker få tag i ett nytt den vägen. Irriterande.

Nu är det dags att fixa lunch här, senare ska vi iväg och plocka jordgubbar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0