Semester!

Semestern har smygstartat. Jag gillar verkligen idéen med att Tobias fick några dagars extra ledigt innan semestern, för det känns ju som 4,5 veckas semester istället för bara 4. :)

Idag har vi haft en hemma-dag, det har varit skönt. Jag fick sovmorgon vilket var ljuvligt och sedan bakade jag och Alfons på förmiddagen. Sen blev vi lite rastlösa så jag och Alfons åkte och köpte pärlor och plattor så han kan göra pärlplattor. Köpte även lite mat, snacks och hyrde en film som jag och Tobias ska se ikväll. En myskväll helt enkelt.

Imorgon ska vi eventuellt åka till Jönköping för att kolla efter en ny bilstol till Alfons så Meja får ta över hans. Sedan blir det nog en tur på IKEA inför flytten.

På lördag ska vi lämna barnen hos farmor på morgonen och sedan åka till Axevalla travbana för att kolla på trav med vänner. På kvällen ska vi grilla och sedan ska vi troligtvis ut på plantis. Det ska bli kul!

Förresten, Meja fick hemmalagad korvstroganoff idag och jisses vad hon åt. Jag tror hon har lessnat på dessa förbaskade barnmatsburkarna nu. Mammas mat är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0