Snart!

Om 4 timmar är det bara en arbetsdag kvar för Tobias innan semestern börjar. Det kommer ju kännas som semester för mig också, lite mer avlastning. Igår hade Alfons en riktig sur och gnällig dag, men jag tror att det hänger ihop med att han vaknade så tidigt. Idag är han mycket lugnare och gladare, och han sov tills klockan var 7.30.

Idag ska jag äntligen åka och handla, helt galet hur man kan se fram emot det men den här månaden har barnbidraget varit riktigt efterlängtat. Jag ska även diska och ta en svängom med dammsugaren innan Tobias kommer hem. Eftermiddagen är oplanerad, men det är fint väder så vi kommer troligtvis att vara ute efter handlingen.

Jag ska försöka att komma ihåg att ta med kameran och skötväskan från bilen sen, så ska jag visa bilder på Alfons bad i lördags kväll. :)

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Sv: Skönt att veta. Man blir ju lite orolig, för han har ju aldrig vart sån. Men igår va han som en liten solstråle igen, så han kanske bara hade en dålig dag ;)

2010-07-22 @ 08:12:21
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: hanna

allt bra?=)

2010-07-22 @ 12:23:33
URL: http://hannazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0