Är det ens möjligt?!

Vi har funderat på att skaffa ny lägenhet, men det verkar vara helt omöjligt att hitta en lika stor lägenhet som denna till ett bra pris. Vi är ju inte direkt gjorda av pengar.
Nu har vi börjat komma fram till att vi ska bo kvar här och göra om lite. Jag har redan hittat en massa idéer om hur jag vill ha det, men det jag funderar på är om det ens är möjligt att ha ett städat och fint hem som småbarnsfamilj?
Det ska vara praktiskt men ändå snyggt och mysigt.

Sovrummet står näst på tur till att få ny färg på väggarna och då försvinner det beige och ersätts med vitt. En tavla ska jag göra till vardagsrummet. Den kommer bli så läcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0