Award

Jag har fått en Award från Maja. Tusen tack!
Awarden går ut på  att lägga upp ett favoritfoto och skriva 3 saker som står en nära. Sedan ge den vidare till 5 personer.



Naturligtvis är en favoritbild en bild på mina fina ungar Alfons och Meja.

Tre saker som står mig nära:

- Min familj, Tobias, Alfons och Meja. Livet hade inte varit något utan er!
- Mina vänner, men framförallt Robert, Linda och Malin! Ni är de bästa som finns och jag är så glad över att ni finns i mitt liv.
- Min mamma, hon är världens bästa mamma och det är tack vare henne som jag har kommit dit jag är i livet.

Jag skickar vidare Awarden till:

Denize
Evelina
Jessica
Teresa "Tumadre"
StinaLee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0