En lång dag

Meja väckte Alfons 05.30, då var det lika bra att gå upp. Dagen känns lång! Klockan är bara 08.50 och vi har redan gjort massor. Dessutom känner jag en ofantlig stress inombords över att vi har dugga imorgon. Jag har inte hunnit läsa nästan något utav det som är till den och jag ligger verkligen efter. Jag ska ögna igenom allt ändå ikväll och sen får jag chansa på duggan imorgon. Det är skönt dock för jag har 5 veckor på mig att fokusera helt på farmakologin efter LM-tentan. Nu känns verkligen att fokus ligger på att klara den.


Dessutom är det tråk väder ute. Gör inte saken lättare. Men nu ska jag stoppa Meja i säng en stund sedan hitta på något med Alfons medan Meja sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0