Födelsedagsvecka

För ett år sedan var jag så less på graviditeten att jag kunde kräkas av bara tanken på att vara gravid. Magen var gigantisk och jag hade så mycket vätska i kroppen att allt gjorde ont. Men på kvällen släppte slemproppen och imorgon är det ett år sedan jag satt med värkar på mvc för att senare under eftermiddagen åka in på förlossningen. 02.45 den 17 november föddes våran fina Meja! Nu ett år senare är hon en självständig lite dam med så oerhört mycket vilja. Hon börjar bli allt mer lik sin bror och framförallt i tempramentet så risken är nog att får en lite jobbig trotsdam.

Tänk att hon redan är ett år. Det ska bli så roligt att ha kalas för henne och födelsedagspresenterna är inhandlade. På onsdag på födelsedagen ska vi ha minikalas på kvällen med hennes faddrar. Det ska bli mys, så hon får ett litet kalas på sin födelsedag. På lördag är det släktkalaset.

Det enda tråkiga med veckan är att jag är i Jönköping hela dagen på onsdag, men jag ska gå upp tidigt på morgonen så vi hinner sjunga och ge henne paket på morgonen innan jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0