Hur länge är det hållbart?

Jag sitter och funderar på hur länge det kommer funka för oss att bo här. Vi trivs, utan tvekan, men det känns som om barnen stör konstant. Pratade med grannen under idag och Alfons berättar att jag sagt till honom att leka lugnare. Hon säger att dom inte stör, men fan, stör dom mig vad stör dom inte henne då?
Jag hoppas innerligt på en förbättring den dagen båda barnen går heltid på dagis för detta stressar sönder mig!

Jag ska i alla fall åka och träna strax, är jättetrött idag men har bestämt mig. Vet att jag kommer vara piggare när jag väl har tränat.

Lägenheten behöver städas, mat behöver handlas, tvätt behöver tvättas, mat behöver lagas och tentaplugget flåsar mig i nacken. Jag hinner inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0