Jag älskar GI!

Nu har jag hållt på att äta lite striktare och mer regelbundet i 2,5 vecka och det går nästan oförskämt lätt. Något som har besvärat mig är att jag inte har kunnat väga mig, batterierna är som sagt slut i vågen och de finns inte på den affären som vi normalt handlar på så jag har inte tagit mig iväg att köpa de än. En plan för helgen med andra ord.

Men i alla fall, jag tänkte idag att jag skulle prova lite kläder. Jag har en jäkla massa jeans, jeansleggings och kjolar som jag inte riktigt får på mig. Ett par utav jeansen som jag hade precis innan jag blev gravid med Meja fick jag i alla fall upp över höfterna nu, senast jag provade så fastnade de strax ovanför knäna. Jag provade även en jeanskjol som jag köpte i somras och som då var riktigt jäkla tajt. Jag kunde ha den då, men att sitta i den gjorde i stort sett att blodförsörjningen till magen stoppades. Den var ju för sjutton INGA problem att ta på sig idag! Satt bra och kommer säkert sitta löst om några veckor. Detta gör mig så jäkla taggad, jag ska i mina favoritjeans igen! Och jag ska kunna rensa ur och köpa mindre storlekar!

Men jag måste samtidigt ge mig själv en klapp på axeln, jag har bara smakat på en eller två godisbitar, ätit väldigt lite choklad och vid fika nöjer jag mig med en bit. Inga chips, ingen dricka och har vi vid nått tillfälle valt snabbmat så har jag avstått strips och ätit mindre än vad jag annars gör. Jag brukar lägga av rätt snabbt annars, men jag tror faktiskt det har att göra med att jag inte vägt mig. Jag vill ju inte riktigt att vågen ska ha stått still eller att jag har gått upp när jag väger mig igen.

Nu känner jag mig rejält laddad inför träningen och våran duktiga instruktör igår gav mig tips på hur jag ska öka fettförbränningen på gymmet.

Kommentarer
Postat av: Robban

Bra jobbat vännen!!! :D

2010-11-05 @ 12:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0