Låg aktivitet

Det är verkligen inte hög aktivitet här, men det pågår mycket runtomkring och jag har ingen direkt blogglust.
Meja hade kalas i helgen och det var uppskattat. Hon var lite orolig över allt folk, men det gick bra.
Idag har jag varit i herrljunga och hälsat på bästa Robert. Snökaos och isgata kunde inte hålla mig därifrån när vi väl lyckades planera ihop något. Tog bra stund att köra dock men det är det värt.

Och som alltid är han den klokaste jag känner, den bästa jag känner och jag är oerhört stolt över att få vara vän till en sån fin människa. Även om du inte alltid hinner med oss vänner, så finns jag alltid kvar och jag vet att du också gör det. Du är bäst helt enkelt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0