Nu känns det mindre bra.

Idag köpte vi batterier till vågen och jag kunde ju inte låta bli att väga mig. Tobias hade varnat mig innan och sagt att den fortfarande visar fel, den variar vikten på en diff på ca 5 kg per gång du väger dig. Och ja, jag kunde inte låta bli ändå, och blev så sur, när jag ena gången hade gått ner 0.6 kg och andra gången 1.6 kg. Fine, 1.6 kg skulle jag kunna leva med, men ändå! Det är nästan 3 veckor!! :(
Så nu har jag beställt en ny våg och jag hoppas att den är bättre. Jag kommer säkert få starta om på 0 och jobba mig neråt igen. Jäklar vad jag ska träna!!

Har räknat matte hela dagen och känner mig helt mosig i huvudet. Hade tänkt sitta ett par timmar ikväll, men jag orkar inte. Mamma har hjälpt mig att lösa en uppgift och bara jag får ordning på det så kommer jag klara tentan. Nu är Tobias och köper Sex and the City två åt mig så den ska vi se ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0