Ser lite klarare!

Ser livet lite klarare idag och fått en annan synvinel på många saker. Det finns åtminstonde en person att tacka för det, en person som betyder massor och som jag hoppas alltid kommer finnas där. Känslorna är lite mer utredda, jag hoppas det stannar så.

För övrig har dagen gått i ett. Alfons och hans kompis Viktor lekte som två galningar i 4 timmar! Fast Alfons har varit ganska trött och gnällig, så det var en hel del trassel som jag fick gå in och reda ur. Efter 3 timmar kom Viktors mamma och lillasyster så då fick Meja sig en lekstund och jag fick vuxensällskap och kaffe.
Sedan kom barnens farmor på besök och det var oerhört uppskattat, båda barnen var jättetrötta men det var ingen idé för vila för Meja så jag fick hjälp att roa barnen. Alfons stendäckade i soffan stax före 19, och Meja somnade strax därefter.

Imorgon hoppas jag på att kunna fjäska till mig en liten sovmorgon, sedan blir det efterlängtad träning på förmiddagen när Alfons är på dagis. Eftermiddagen ska jag spendera i Skövde för att inhandla födelsedagspresenter tills Mejsan och kalaskläder till båda. Det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0