Snart är det jul!





Och därför ska vi skicka önskelistor till tomten! Alfons fick hitta på sin själv, men Mejas däremot fick ju jag försöka komma på. I eftermiddag ska vi försöka komma ihåg att skicka de till tomten.

Träningen igår gick bra, men fy sjutton va otränad jag blivit de senaste åren. Men det kommer bli ändring på det.
När vi kom hem och hade ätit middag satte jag mig med LM-räkningen och fastnade så illa på en uträkning att jag till och med drömde om den i natt. Det värsta med drömmen är att jag har för mig att jag fick ut en lösning så jag fick rätt svar, men jag kommer inte ihåg hur!!!

Idag är det fredag! Har du fredagskänsla?!

Kommentarer
Postat av: m a j a n - tävling pågår

Fredagskänslan är på topp :D

2010-11-05 @ 10:14:18
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: Gin

Åh vilka bra julklappar han kommit på! Jag känner att jag mer styr alli om vad hon ska önska sig. Tex en docksäng och kläder till sin docka (men det är så otroligt mycket dock/familjelek just nu) och hennes docka har ju nästan ingenting! :-o



Men å andra sidan tyckte hon ju att vi skulle ge en "bajspåse" till hennes kusin som fyllde.. så jag kanske ska fortsätta styra ett tag till? Vad tror du? ;)

2010-11-05 @ 10:29:47
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0