Som vanligt vill jag att det ska vara över!

Som vanligt innan en tenta, i samband med det sista tentaplugget så vill jag bara att det ska vara över. Just nu blir jag galen på mig själv då jag gör slarvfel när jag räknar igenom gamla tentor och det får bara inte hända. Varför är jag så stressad över skiten för? Och varför får jag inte ordning på spädningarna?! VARFÖR?!

Första tentan jag gjorde fick jag alla rätt på och det gav väl tillräckligt mycket självförtroende för att fixa till en massa slarvfel på andra tentan vilket resulterade i åtminstonde 3 fel. Med andra ord får jag räkna om den.
Just nu tycker jag inte att läkemedelsräkning är det minsta roligt, inte något alls. Under veckan har jag ändå kännt att det varit lite utmanande, men nu är det bara åt helvete tråkigt!
Dessutom stressar det mig att veta att Tobias jobbar 06-18 på tisdag, när han egentligen skulle slutat 13.30 och jag då hade hunnit läsa massor under eftermiddagen. Nu blir det tajt, jävligt tajt.

Så därför behöver jag återgå till räkningen. Btw, jag har gått ner 3 kg. Inte så mycket, men fan, det är 3 kg i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0