Torsdag

Veckorna går som vanligt fort. Om två veckor är lillfisen ett år, känns fortfarande ofattbart att hon snart är ett år. Jag kan fortfarande inte fatta vart tiden har tagit vägen.

Igår hade jag heldag i skolan. Duggan gick inte bra men det hade jag inte förväntat mig heller. Efter lunch satt jag och Lina och räknade matte. Hon är riktigt haj på matte den där Lina, så för henne blir nog inte den tentan så svår. Jag är fortfarande osäker, men om jag får sitta och räkna ordentligt en vecka så ska det nog ordna sig.

I eftermiddag har vi genomgång av maskinerna på gymmet och efter det ska jag hem och läsa. Därför ska jag nu göra biffar som är till middag idag.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Denize - Ensam morsa till E&E - Foto & Personligt

sv: BVC sa typ att han är ett aktivt barn helt enkelt som inte vill sova och att vissa barn bara är så.



Det har dock blivit MYCKET bättre. Nu somnar han nästan själv och somnar lätt om så länge jag ger honom nappen, men det tar ju på krafterna att behöva vakna ändå förstås.



KRAM

Denize

2010-11-04 @ 10:09:15
URL: http://denize.se
Postat av: Elin

Fin blogg:) Följa varandra via bloglovin?

2010-11-04 @ 11:12:33
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0