Det där med utmaningen

Funkade inte alls. Min mage pajjade efter tre dagar så igår fick jag motvilligt ge upp, om jag nu inte vill gå med smärta dygnet runt i sex veckor. Jag har lagt till ca 1 dl utav kolhydrater, dvs fullkornspasta, fullkornsris eller en halv potatis. Jag funderar även på att lägga till en halv dinkelfralla om dagen. Allt för att magen ska fungera.
Men tro inte att jag har gett upp det här med viktnedgången helt, no way!

I och med att jag fick börja lägga till så insåg jag också att nu kan jag börja träna! Jag skulle aldrig fixa att träna utan lite kolhydrater i min kropp. Så nu har vi skickat in ansökningarna för träningskortet och förhoppningsvis kommer de snabbt så jag kan boka en genomgång och sedan vara igång med träningen igen.

Nu håller vi tummarna för att detta blir en fantastisk viktnedång en gång för alla!

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vad duktig du är! Kul med höstmål. Jag önskar dig en fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0