Det känns som om alla dagar är samma dag

Varje vardag är samma rutiner, lämna på förskolan, hämta på förskolan, lunch, leka, vila, osv. Nu är det snart dags att hämta Alfons igen och det känns som vanligt som om vi precis kommit hem. Sedan ska vi hem och jag ska lyckas trolla fram en lunch utav i princip ingenting. Jag hann inte handla igår eftersom Tobias var borta länge.

Nästa vecka är det höstlov och även om det kommer bli tålamodsprövande att ha Alfons hemma hela veckan så ska det ändå bli så oerhört skönt att slippa åkandet fram och tillbaka och känna att det i stort sett är det enda jag hinner med på förmiddagen.

Nu ska jag strax väcka stackars Meja och sedan ska vi iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0