Det positiva med att plugga...

... är helt klart att med gott samvete kunna lämna över barnen till Tobias, sätta i hörlurarna och ta ett par lugna timmar tillsammans med böckerna. Det är så jävla skönt ibland. Idag är en sådan dag. Nu ska jag strax skicka iväg Tobias och barnen till hans mormor och morfar medan jag plockar fram böckerna och läser ett par timmar. Emellan ska jag baka solrosbröd också. Btw, jag tror fasiken att vi ska sluta köpa bröd. En gång i veckan kan jag gott baka bröd och eftersom jag inte äter bröd så går det automatiskt inte åt så mycket. Inte för att jag är någon storätare utav det ändå, men men.

Kommentarer
Postat av: MammaMorran

Att plugga är verkligen jättekul om man hittade det man vill läsa :)



Kram

MammaMorran- funderar över livet och ADHD

2010-10-19 @ 21:24:48
URL: http://mammamorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0