Down

Känner mig nedstämd. Vet inte vad det beror på, men troligtvis är det för att Tobias ska åka på söndag. Löjligt, ajg vet. Men jag tycker verkligen inte om att sitta ensam i soffan på kvällarna.
Sen känner jag mig inte riktigt hemma i lägenheten än, men jag hoppas det blir bättre snart. Är ovan vid alla ljud och över oss bor en kille i vår ålder som gillar musik. Med andra ord spelas det hög musik på kvällarna, det stör inte direkt, men jag är van vid att ha tyst. Så sett är det bättre att bo i ett hus med bara äldre.
Men å andra sidan, i förra lägenheten hade vi värre underhållning på kvällarna så då är musik bättre.

Barnen har somnat. Meja somnade när Tobias åker till jobbet och Alfons la sig för ungefär en timme sedan. Vi har haft fredagsmys med popcorn och saft. Jag funderar på om jag ska ta och sätta upp kakeldekor innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0