Energin ligger lågt på minus

Igår kväll kände jag mig riktigt risig. Ont i halsen och ont i kroppen. Så under kvällen satt jag bara i soffan och såg på tv och tog en varm dusch innan jag la mig. Imorse när jag vaknade var hela halsen igensvullen och rösten nästan borta. Nu har jag lite mer röst, men fortfarande hysteriskt svullen i halsen. Min energi ligger verkligen långt ner på minus just nu. Och jag skulle så gärna vilja ha energi!

Som vanligt vid den här tiden så sover Meja, vilket hon förhoppningsvis gör i 50 min till. Hon har själv börjat dra ner lite på sovtiden på dagen så det dröjer nog inte allt för länge innan hon bara sover vid lunch.

Idag måste jag börja räkna läkemedelsräkning, tentan är om fyra veckor så det börjar verkligen bli stressigt. Nästa helg åker vi ner till mamma och då räknar jag med att kunna läsa rejält. Jag tänker verkligen inte kugga den tentan!!

Nej, nu ska jag njuta av soffan en stund till så jag orkar röja upp efter baket igår och starta en tvättmaskin sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0