Happy birthday to me!

26 år gammal. Fått höra flera gången idag att jag är gammal. Äsch, jag är visserligen närmare 30 än 20, men gammal?!
Jag har haft en bra födelsedag. Fick sovmorgon och blev sedan väckt av finaste ungarna. Present på bordet och frukosten framdukad. Mormor och svärmor har varit här på tårtbesök. Fått presentkort, ett halsband med barnens namn och en ring med barnens namn. Jättefina båda två!
Tvättmaskinen är installerad och jag har äntligen fått kört första maskinen med tvätt. Imorgon blir det ytterligare en maskin och en dag när mamma är här ska jag boka tid där nere för att köra lakan.
Vi börjar få fint här hemma och jag trivs ruggit bra. Det känns superbra!

Det blir lite tråkig avslutning på dagen dock. Tobias åker snart till Uppsala. Han lägger Meja just nu och åker sedan och då ses vi inte förrän på fredag eftermiddag. Ikväll kommer Robert hit och umgås med mig och imorgon kommer Malin. Jag är tacksam för fina vänner!

Hoppas ni har haft en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0