It sucks!

På söndag åker Tobias till Uppsala under en vecka. It sucks! Jag vill inte vara ensam! Vi är verkligen inte vana vid att vara ifrån varandra och jag är framförallt inte van vid att vara ensam hemma. Barnen är naturligtvis hemma, men ändå. Som tur är kommer mamma på tisdag och stannar tills torsdag, eftersom jag måste vara i Jönköping på skolan på onsdag för kursregistreringen. Så egentligen är det bara måndag och söndagkväll jag är ensam.

Men men, hemmet börjar i alla fall sakta men säkert ta form som ett hem. Det är inte många lådor kvar att packa upp nu och det känns skönt. Ikväll jobbar Tobias och jag hoppas att jag kan sy lite gardiner när barnen somnat. Men först ska jag och Alfons ha myskväll när Meja somnat. Det var länge sedan vi hade det.
Innan kvällen kommer dock svärfar med fru hit för att fira mig. Jag fyller visst år på söndag...

Hoppas du får en fin fredag och att fredagskänslan har infunnit sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0