Jag går snart ut i strejk!

Jag behöver vara barnledig. Jag kommer bli tokig annars! Jag blir galen utav att Meja vägrar sova, att hon aldrig kan lära sig vad och vad hon inte får pilla på, att hon alltid gnäller! Det är ett konstant gnäll, från morgon till kväll och det driver mig till vansinne! Jag blir galen utav att alltid behöva se ut som ett lik för jag har aldrig tid att duscha. Den tiden jag har är sent på kvällen och då måste jag lägga mig med blött hår och ser därmed ut som ett fågelbo i huvudet dagen efter. Jag blir tokig på att jag aldrig någonsin kan göra ett telefonsamtal när barnen är hemma för det skriks och gapas konstant i bakgrunden. Och jag blir tokig på att det enda jag kan göra är att sitta still i soffan utan att det gnälls eller tjatas på mig, jag kan aldrig plocka i ordning eller ta fram dammsugaren.

Jag sliter fan snart av mig håret om jag inte får vara barnledig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0