Jag vill kunna ta bra bilder!

Ibland lyckas jag, att få till en bra bild. Men oftast blir de skit, trots att jag försöker. Men jag skulle verkligen vilja kunna få fram riktigt bra "inrednings-tidnings" bilder på lägenheten. För de bilder jag har nu, de gör verkligen inte lägenheten rättvisa, de försämrar sanningen. Försökte ta bilder på Alfons rum idag, men de blev totalt värdelösa. Nog för att jag inte är riktigt nöjd med hans rum men bilderna gjorde verkligen inte rummet rättvist. Tänkte att jag skulle passa på medan rummet ändå var städat. Men jag får väl göra ett nytt försök imorgon.
För er som är nyfikna på köket och Mejas rum så finns det bilder på Styleroom. Klicka på album så ser du bilder. Det kommer komma upp mer allt eftersom.

Städningen blev inte riktigt färdig. Efter att jag dammsugit Alfons rum så var påsen full och vi hittar inte våra nya påsar efter flytten. Hopplöst. Så imorgon får jag väl jaga reda på påsar så jag kan få klart städningen.
Sen lyckades jag även med bedriften att klampa rakt in i Alfons bobbycar och slita av halva stortånageln. Gjorde något så djävulskt ont! Tur det inte är sommar, så jag har fått tillbaka tån tills dess. ;)

Nu blir det soffan resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0