Kuddar

Skrevs under förmiddagen men jag glömde publicera:

Efter nattens bravader då Alfons kom in och väckte mig och Meja vid 02 och skulle leka så borde jag ha passat på att sova när Meja sover, men istället så började jag sy på mina kuddar som jag aldrig hann igår eftersom Meja vaknade och jag fick lägga mig. Tyvärr hittade jag bara en kudde och risken är nog stor att jag råkat slänga den andra kudden, men jag ska leta mer. Men i alla fall, jag blev supernöjd!



I eftermiddag/kväll kommer Tobias äntligen hem. Det är efterlängtat med lite avlastning. Innan dess ska jag försöka ta mig en dusch, plocka ordning och åka ner till Kappahl och köpa en jacka. Intressant att se hur detta går med två barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0