Läkemedelsräkningen

Jag har suttit med läkemedelsräkningen ett par timmar. Hann med att ringa i panik till mamma som dessvärre inte kunde lugna mig då hon själv inte visste lösningen. Är en formel som jag har väldigt svårt att anpassa till många uppgifter och det ställer till det rejält. Men jag lämnade den och gick vidare och fick lite annat gjort.

Men det löser sig säkert. Jag vill verkligen inte ha ett enda fel på tentan som innebär att jag måste göra om den. TUr det är två veckor kvar så jag hinner.

Nu är det Ullared och sedan Svenska Hollywood fruarna innan sömn intas.

Kommentarer
Postat av: m a j a n - tävling pågår

Biodejt och middag låter inte helt fel, såna saker gör man alldeles för sällan känns det som!



Du är väl med i min tävling? :)

2010-10-26 @ 09:50:59
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0