Lördag!

Tobias slutade lite tidigare i natt så vid 03.30 kom han hem. Jag har sovit kass i natt, känns som om jag knappt sovit så när barnen vaknade vid 06 var jag allt mindre än pigg. Men Tobias behöver också få sova så det var bara att gå upp. Nu har jag börjat vakna till liv efter en timme framför datorn. Funderar på att ge mig ut i köket och sätta dit kakeldekoren som aldrig blev ditsatt igår kväll. Idag ska Tobias sätta dit de nya bänkskivorna så då kommer köket bli helt färdigt! Gardinerna ska jag sy, så är det bara!

Ikväll tänker jag köra lördagsmys för hela slanten och då hoppas jag att jag får gå runt och mysa i en färdig lägenhet. Det är inte omöjligt med tanke på att det bara är några få lådor som inte är uppackade. Ikväll ska det lagas god middag och ätas lördagsgodis. Så är det!

Nu sätter jag fart. Ha en mysig lördag och njut av livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0