Monday morning

Helgen försvann som vanligt i rasande fart och den här helgen har ändå varit ganska så lugn. I fredags somnade vi tidigt hela familjen. I lördags var vi på kalas i Skövde på kvällen och igår gjorde vi i stort sett inget. Vi var ute och kollade in huset som svärmors pojkvän ska hyra.

Vi har lämnat Alfons på förskolan och Meja sover sin morgonvila. Jag ska ringa ComHem och fråga varför vårat modem kopplar ner hela tiden och så ska jag ringa till frissan och ändra min klipptid på onsdag. Har en tid på förmiddagen men eftersom Tobias jobbar så blir det svårt. Förhoppningsvis har hon en tid på eftermiddagen istället för en klippning är verkligen välbehövligt.

Nu ska jag dricka kaffe och börja ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0