Passerar

Helgen passerade förbi fort. Tobias kom hem ganska sent i fredags kväll men hann med att kramas lite med Alfons innan han somnade. Jag somnade också tidigt, det var skönt! I lördags var vi hemma på förmiddagen men åkte sedan till Skövde för att köpa vinterskor till Alfons. Hittade ett par fodrade stövlar och de kommer nog fungera riktigt bra. Jag hittade också fodrade boots till mig själv. Meja hittade jag dock inga skor till, det är lite svårt att prova på henne eftersom hon inte stödjer så bra på fötterna än. Men jag ska leta vidare. På kvällen pysslade vi här hemma och somnade tidigt.

Igår åkte vi till Jönköping oplanerat eftersom jag behövde tyget till gardinerna och inte kommer kunna åka ner på onsdag som jag trodde. Handlade det och lite annat på IKEA innan vi åkte hem.

Meja och Alfons är fortfarande förkylda. Alfons är dock såpass pigg så han orkade gå till förskolan idag. Meja har fått en rejäl ögoninflammation och är fortfarande rosslig. Är hon inte bättre ska jag ta med henne till vårdcentralen imorgon så de får kolla ifall hon behöver antibiotika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0