Planering

Har suttit en stund på försäkringskassans hemsida och försökt planera föräldrapenningen så jag inte går back ekonomiskt nu när jag pluggar. Troligtvis går det ihop om jag tar ut 2 sjukpenningnivå dagar och en lägstanivå dag per vecka. Jag kan om jag vill ta ut fyra dagar eftersom man på FK får ta ut helgerna.

Alfons är på förskolan och Meja ligger och sover morgonvilan. Jag har druckit mitt morgonkaffe och funderar på om jag ska ta tag i något eller om jag ska njuta utav lugnet med Meja sover. Jag tror det blir det sistnämnda. Mamma kommer i eftermiddag och jag skulle vilja ha allt färdigt, men å andra sidan så vet jag att mamma hjälper mig så ikväll sitter säkert gardinerna uppe i vardagsrummet.

Imorgon har jag min första dag i skolan. Ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0